question

tijntert avatar image
tijntert asked

Niks nada noppuss

Omdat er vreemden verzoeken tot toegang op m'n VRM, is dit verwijderd...

Omdat ik niet niet weet, hoe&waarom, worden al m'n postings verwijderd en zal bij de volgende wat beter opletten wat er allemaal zichtbaar is...



Niks nada noppuss


Multiplus-IIPylontechdynamic ess
2 |3000

Up to 8 attachments (including images) can be used with a maximum of 190.8 MiB each and 286.6 MiB total.

3 Answers
Dirk-Jan Faber (Victron Energy) avatar image
Dirk-Jan Faber (Victron Energy) answered ·

Ik vermoed, maar weet de details van je contract niet, dat de prijs berekening van het verkopen van energie niet juist is. Normaalgesproken (in elk geval bij ANWB, waar ik bij zit) haalt de provider een deel van de verkoopprijs af en steekt dat in eigen zak. Dus ik verwacht dat het '(p-0.021+0.13)*1.21' moet zijn.

2 |3000

Up to 8 attachments (including images) can be used with a maximum of 190.8 MiB each and 286.6 MiB total.

Jeroen Peters avatar image
Jeroen Peters answered ·

Volgens mij kan je met maar 35A laden met een enkele 3kVA Multiplus. Dus opladen gaat dan met max 1.7kW.

Ik weet niet of de systeem limieten per fase gaan of voor het totaal van alle fases.

2 |3000

Up to 8 attachments (including images) can be used with a maximum of 190.8 MiB each and 286.6 MiB total.

ojack avatar image
ojack answered ·

Why is this in the german speaking/writing room?

1 comment
2 |3000

Up to 8 attachments (including images) can be used with a maximum of 190.8 MiB each and 286.6 MiB total.

netrange avatar image netrange commented ·
Deutsch / land wäre das naheliegendste ;)
0 Likes 0 ·