question

patrickvdw avatar image
patrickvdw asked

De positie van Victron

Goedemiddag forumleden,

(Wanneer ik dit hier niet mag posten, zou dit bericht dat weer kunnen worden verwijderd?)

Ik ben Patrick van der Wal, 23 jaar oud en momenteel studeer in Ondernemerschap & Retailmanagement aan de Hanze Hogeschool in Groningen. Voor een tweedejaars project hebben wij de opdracht gekregen om de externe omgeving van een bedrijf naar keuze in kaart te brengen. De blauwe kastjes in onze zeilboot vielen mij altijd al op en van het een kwam het ander. Een onderdeel van dit onderzoek is dat ik het customer relevancy model moet invullen waarmee ik voor mijn opdracht het bedrijf zou kunnen positioneren binnen de markt.

Nu is mijn concrete vraag aan de 'fans' van Victron, wat vinden jullie belangrijk punten bij de volgende elementen: toegankelijkheid (bijvoorbeeld altijd en overal kopen/fysieke winkels), beleving (aanbieden van interessante content/ contact met de community (zoals dit forum)), prijs (laagste prijs garantie/gepersonaliseerd/ locatie afhakelijk?), product (breedte en diepte van assortiment, uitgebreide infromatie, vergelijk optie?) en service (spaarprogramma, persoonlijke service, live chatten met experts garantie?). En op welke punten vinden jullie dat Victron echt uitblinkt? Om het te vertalen naar een praktijkvoorbeeld: Jumbo supermarkt blinkt bijvoorbeeld uit in de laagste prijs voor A-merken gekoppeld aan een zeer uitgebreid assortiment.

Nogmaals: wanneer dit niet mag, schroom dan niet op dit bericht weer te verwijderen! Anders ben ik zeer benieuwd naar jullie meningen en helpen jullie mij verder met het behalen van mijn EC's. En misschien heeft Victron ook nog iets aan mijn uitkomsten haha!


Fijn weekend en alvast zeer bedankt

victron products
2 |3000

Up to 8 attachments (including images) can be used with a maximum of 190.8 MiB each and 286.6 MiB total.

0 Answers

Related Resources

Additional resources still need to be added for this topic