question

sfranken avatar image
sfranken asked

Mijn MPPT/20 wil niet meer met bluetooth verbinden met de app Victronconnect, niet op Android-telefoon en niet op Ipad. Blijft hangen op 80% met pincode-melding.

Mijn MPPT/20 wil niet meer met bluetooth verbinden met de app Victronconnect, niet op Android-telefoon en niet op Ipad. Ik heb alle stappen uit troubleshooting Hfdstuk 11 uitgevoerd, maar op beide devices krijg ik bij 80% laden van de app de melding dat ik de pincode moet invullen en daarvan zegt ie steeds dat die niet goed is. Hij deed het voorheen wel goed op mijn Android LG-G7, maar we hebben de solar panels tijdelijk uitgeschakeld gehad omdat er teveel spanning op leek te staan. Dat was echter een fout met de multimeter (lege batterij;-). Daarna weer de solar panels aangesloten en hij lijkt wel te laden (blauwe lampje brandt) maar ik kan dus niet meer bij de app. Ik kan ook niet achterhalen hoe de puk-code te wijzigen. Echter, ik weet 99% zeker dat de pincode 000000 (zes nullen) is.

Bluetooth
2 |3000

Up to 8 attachments (including images) can be used with a maximum of 190.8 MiB each and 286.6 MiB total.

1 Answer
Thiemo van Engelen (Victron Energy staff) avatar image
Thiemo van Engelen (Victron Energy staff) answered ·

Hoi,

Kan je eens proberen de PIN code te resetten? De procedure hiervoor is beschreven op de volgende locatie: https://ve3.nl/VictronConnect_ResetPIN . Hiervoor is de puk code nodig. Deze staat op een sticker op het product (of die extra bij het product zijn geleverd).

Met vriendelijke groet,

Thiemo van Engelen

1 comment
2 |3000

Up to 8 attachments (including images) can be used with a maximum of 190.8 MiB each and 286.6 MiB total.

sfranken avatar image sfranken commented ·

Yes, opgelost! En fijn, op de Ipad is het een nog veel overzichtelijker historisch overzicht!


0 Likes 0 ·