question

zwientje avatar image
zwientje asked

Victron Blue Smart IP22 Charger 12/30(3) 230V

Goedemiddag,


k heb een probleem met de Victron Blue Smart IP22 Charger 12/30(3) 230V. Ik heb er nl 3 stuks ingebouwd in een unit voor nacht stroom. Deze zijn allemaal parallel geschakeld . De laad stand staan staat op normaal. Alle accu's worden helemaal tot stront geladen met het gevolg aan de kook stank rotte eieren . Dit probleem heb ik eerder gehad maar toen stond de lader op High , met het gevolg accu's kapot.Ik heb toen contact gehad met jullie hierover en kreeg het advies dat deze op normaal moet staan.Dit heb ik gedaan en 3 nieuwe accu's erin gezet van 240AH per stuk , nu is het zelfde weer aan de hand. Alle accu's worden helemaal tot stront geladen met het gevolg aan de kook stank rotte eieren .

Ik heb contact gehad met de firma Bootman deze konden mij niet verder helpen en verwijzen mij door naar jullie toe.
Wat gaat er hiermee mis.

Gr P.Zwinenberg
0657335472
charger
2 |3000

Up to 8 attachments (including images) can be used with a maximum of 190.8 MiB each and 286.6 MiB total.

1 Answer
Robert Friberg avatar image
Robert Friberg answered ·

That looks like Dutch, try in English and maybe you will get more answers. Good luck!

2 |3000

Up to 8 attachments (including images) can be used with a maximum of 190.8 MiB each and 286.6 MiB total.

Related Resources

Additional resources still need to be added for this topic