question

geert-wind avatar image
geert-wind asked

Mijn inverter blijft ingeschakeld ookal staat het knopje van de Digital Multi Control op charger only.

Mijn inverter blijft ingeschakeld ookal staat het knopje van de Digital Multi Control op charger only. Dit doet ie sinds kort, waar ligt dit aan? Kan het komen door de kou, want als de verwarming een tijd heeft aangestaan, gaat ie uit. Tot voor kort deed ie precies wat ie moest doen, ik heb niks gewijzigd. Wie weet raad?

MultiPlus Quattro Inverter Charger
1 comment
2 |3000

Up to 8 attachments (including images) can be used with a maximum of 190.8 MiB each and 286.6 MiB total.

harold avatar image harold commented ·

Inderdaad raar, zit deze Multi in een netwerk (eo GX controller), of is deze alleen verbonden met een Digital Multi Control paneel?
Of, zijn er z.g. Assistants in geprogrammeerd?

0 Likes 0 ·
2 Answers
harold avatar image
harold answered ·

Als het inderdaad door de temperatuur zou komen, dan zou ik de connector (RJ45, netwerk stekker, meestal blauwe kabel) achterop de DMC en op de Multi zelf eens checken.

2 |3000

Up to 8 attachments (including images) can be used with a maximum of 190.8 MiB each and 286.6 MiB total.

geert-wind avatar image
geert-wind answered ·

alleen DMC, verder niks, ook geen bijzondere stroomafnemers, koelkastje, webasto-verwarming, lampjes

2 |3000

Up to 8 attachments (including images) can be used with a maximum of 190.8 MiB each and 286.6 MiB total.