Goedendag
Na een jaar vol tevredenheid op 1 MultiPlus-II 48/3000/35-32 te hebben gedraaid (ik heb 3 fase in huis) heb ik er vandaag 2x een MultiPlus-II 48/3000/35-32 er bij gezet. installeren enz. ging perfect geen probleem maar nu merk ik op dat de standaard invertor brom moduleert (zoals dit ook gebeurt als er meer load van de MultiPlus wordt gevraagd)
Opzich niet gek maar toen ik ging koken viel mij op dat mijn afzuiger in exact diezelfde modulatie iets harder en zachter gaat, ditzelfde is merkbaar op meerdere apparaten.
Ik heb de spanning gemeten maar die blijft stabiel. Het voelt een beetje alsof de frequentie steeds wordt aangepast door de Multiplus.
ps. ik heb wel een Assist aangezet voor mijn SolarEdge omvormer welke aan de Critical loads zit en de Victron kan daar Frequentie Shifting op toepassen zou dat er mee te maken kunnen hebben? Ook zie ik dat de frequentie op elke fase kortstondig naar 53Hz gaat (als de brom luider wordt) en daarna weer terug gaat naar 49.9Hz (dan wordt de brom ook weer minder)
Groetjes Edwin