“In the past few days I have been experimenting with a virtual switch on the Victron console via Node-RED. Today the switch pane suddenly disappeared. In Node-RED, when configuring the ‘virtual device,’ the switch option has also disappeared. How can I restore this? Firmware 3.67.”
@John79 Revert back to an official 3.66 version to see if it resolves the issue. You try the rolling back to a previous version in the firmware section.
Ik kon alleen terug naar de orginele versie 3.67. Helaas geen verbetering. Ik heb het idee dat het in de instelling zit, geen idee waar. Ook in node-red heb ik bij de virtuele device geen mogelijkheid een switch te kiezen.
Ik heb verschillende versies geprobeerd, zonder resultaat.
Het lijkt er op dat de switch is verdwenen uit node-red-contrib-Victron.
Ook in de help,documentatie wordt de switch niet meer genoemd. In de log-file kan ik zien dat op een specifiek moment de verbinding met de aanwezige switches zijn verbroken..
Virtual switches are currently only available in the beta version.
@John79 There are also some links if you do a search mentioning about the switches disappearing and how to add them again.
Dank voor het meedenken. Na het installeren van een nieuwe update V3.70~61 is het probleem opgelost. Waarschijnlijk een bug in de vorige versie.
This topic was automatically closed 14 days after the last reply. New replies are no longer allowed.