Kunnen jullie niet jullie losse componenten voor monteren op een pallet met eenvoudige behuizing
Als ik namelijk jullie componenten los koop, geldt alleen op de MPPT 0%btw
Zit alles in één behuizing dan betaal je 0%
zie voorbeeld
Kunnen jullie niet jullie losse componenten voor monteren op een pallet met eenvoudige behuizing
Als ik namelijk jullie componenten los koop, geldt alleen op de MPPT 0%btw
Zit alles in één behuizing dan betaal je 0%
zie voorbeeld
Hi deze community is helaas niet voor dit soort vragen bedoeld, die zul je rechtstreeks aan victron zelf moeten stellen
Victron heeft geen e-mail adres staan op haar website. Vandaar via het forum.
Mijn voorkeur is een Victron systeem: NL product, Betere piek belasting door robuustere bouw. Geen Chinese cloud. Geen single-point-of-failure.
Echter door NL wetgeving wordt verschil met chinees alternatief (Deye 18kW hybride omvormer met MPPT’s) wel erg groot. Omdat bij hun alles in 1 omhuizing geldt de 0% btw ook op de bijhorende componenten.
Dus ik dacht als Victron een nieuw type nummer bedenkt en alles effe voormonteert in een kast kun je de btw omzeilen. Net als een PC kast. Dit geldt voor de belastingdienst ook als 1 product.
Helaas is dit alleen in nederland zo en de markt van victron is wereldwijd, specifiek 1 product voor 1 land maken is kostbaar
komt bij dat je altijd zelf de keuze hebt welke batterij je wilt gebruiken bij een victron systeem en dit bij dat soort hybride systemen niet zo is
Ja ik dacht wat kost het nu om effe alles voor te monteren op een pellet ook wel handig voor particulieren. Net als op de website van DELL stel je dan je eigen systeem samen.
Volgens mij is Deye geen batterij fabrikant dus kun je elk merk accu’s eraan koppelen.
Victron heeft wel het volgende in het assoritment. Echter weet ik niet of je deze ook in 3-fase opstelling kan plaatsen. En deze haalt niet de 6kw vermogen.
Victron Multi RS Solar 48V/6000VA/100A-450/100/230V Inverter Charger NEW Model - DUAL Tracker 2x MPPT
Zo simpel is het helaas niet…
Niemand die in zijn huis een pallet kwijt kan, en voor de NL regelgeving zal het een compleet nieuw product moeten worden met dure certificering en niet op een pallet maar in 1 unit
Easysolar 2 komt ook in de buurt